troszkę obniżają, jakieś -15 albo 20 :niewiem
Co zrobić z zawieszeniem, zeby bylo komfortowo?
Zwiń
X
-
BioBogon, dzięki za namiary - ceny są miodzio.
Na tył do kombi TDI wybór jest prosty bo jest jeden model 343298, natomiast na przód są dwa warianty: 333713 lub 334812 - w tej samej cenie. Nie mam bladego pojęcia czym się od siebie różnią bo przy obu jest Octavia 1.9 TDI
Orientujesz się czym się różnią?
[ Dodano: Czw 04 Maj, 06 16:48 ]
Chyba już znalazłem różnicę:
333713 jest do 90 KM
334812 jest do 110 KM
Skoro mam 90 KM to wybór jest już raczej oczywisty.
Komentarz
-
-
TommyLee, nie mam pojęcia czym się różnią, dziwne ja w katalogu wyszukałem 334812 i takie kupiłem i zamontowałem. Podobnie zrobił Bernardo, więc jeśli masz TDi to możesz spokojnie iść tym tropem. A i hatchback i kombi ma taki sam przód, więc nie ma wątpliwości.
Cena jest faktycznie niska, ale warto sprawdzić w okolicy czy czasem nie ma jakiś warsztat robiący kayaby atrakcyjniejszej ceny i od razu montaż może być taniej.
EDIT:
wygląda, że 334812 są do 1.9tdi 81kW i w zwyż, a 333713 do 1.9tdi 66kW i mniej, chociaż 1.9tdi 81kW jest w obu :roll:Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tymontroszkę obniżają, jakieś -15 albo 20 :niewiemTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez Tymontroszkę obniżają, jakieś -15 albo 20 :niewiem
Fabryka podaje, że RS ma -15mm no, ale w praktyce to różnie z tym bywa. MisiekWAW, Tobie poszło -20mm na twardszych amorach?Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BioBogonZamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez Tymontroszkę obniżają, jakieś -15 albo 20 :niewiem
Fabryka podaje, że RS ma -15mm no, ale w praktyce to różnie z tym bywa. MisiekWAW, Tobie poszło -20mm na twardszych amorach?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Jak kombinuje tak :diabelski_usmiech
Zeby utwardzic i nie obnizac ,to do sprezyn z RS-a trzeba sobie na amorki tulejki z pakietu na bezdroza zalozyc i z przodu bedzie wysokosc jak seriaNa tyl juz jest gorzej ,bo nie ma takich tulejek ,ale weitec robi dystanse 20mm pod sprezyny na przod i na tyl (ceny troche chore :? ) Tym sposobem tyl tez mozna dzwignac do gory do seryjnej wysokosci 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecJak kombinuje tak :diabelski_usmiech
Zeby utwardzic i nie obnizac ,to do sprezyn z RS-a trzeba sobie na amorki tulejki z pakietu na bezdroza zalozyc i z przodu bedzie wysokosc jak seriaNa tyl juz jest gorzej ,bo nie ma takich tulejek ,ale weitec robi dystanse 20mm pod sprezyny na przod i na tyl (ceny troche chore :? ) Tym sposobem tyl tez mozna dzwignac do gory do seryjnej wysokosci 8)
Acha... AFAIK KarolZ sie dowiedział przypadkiem ze przy tulejkach z zestawu na bezdroza nie nalezy stosowac B6 albo inaczejprzy B6 nalezy zastapic tulejki z zestawu na bezdroza innymi :idea:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWimo zakladanie krotszych sprezyn i dorabianie tulejek zeby wrocilo do serii jest hmmm conajmniej dziwne... o ile jeszcze rozumiem eksperymenty BaPita ktory mial wyraznie krotsze sprezyny o tyle przy RSowych to imo dziwne kroki... nie lepiej utwardzic seryjne sprezyny albo zalozyc sprezyny z zestawu na bezdroza :?:
Acha... AFAIK KarolZ sie dowiedział przypadkiem ze przy tulejkach z zestawu na bezdroza nie nalezy stosowac B6 albo inaczejprzy B6 nalezy zastapic tulejki z zestawu na bezdroza innymi :idea:
Ja nie moge pozwolic sobie zjechac z zawiasem nizej ,bo juz mam problem w niektorych miejscach gdzie jezdze wjechac/wyjechac :roll:
Dla tego kombinuje zeby utwardzic zawias i zeby zostal na seryjnej wysokosci
Zastanawiam sie tez jak by zalozyc jakies sportowe springi - 30mm i takie podkaladaki ,ale w tedy napewno bedzie twardziej niz na tych z RS-a. :roll:
nie lepiej utwardzic seryjne sprezyny rozwin ta mysl,jak to zrobic? :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecNo coz na springach z pakietu na bezdrza auto wyglada niestety jak na szczudlach :roll:
Zamieszczone przez SamiecJa nie moge pozwolic sobie zjechac z zawiasem nizej ,bo juz mam problem w niektorych miejscach gdzie jezdze wjechac/wyjechac :roll:
Zamieszczone przez Samiecnie lepiej utwardzic seryjne sprezyny rozwin ta mysl,jak to zrobic? :roll:
chodzi o info od DanielaN... moge sprobowac wydobyc od niego albo od Słońca (autor opisu) namiar na ten zaklad robiacy sprezyny... ale musisz wiedziec czeog chceszTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
MisiekWAW, A czy springi z pakietu na bezdroza sa sztywniejsze :?:
Jak to jest z tymi paskami przy sprezynach, jest gdzies jakas legenda tych oznaczen, bo do pakietu na bezdroza to jest pelno tych sprezyn, do tego jeszcze rozgraniczenie przod/tyl.
A z uporem maniaka powtarzam, ze nie sztuka ryc zderzakiem po drodze - sztuka jest miec sztywny zawias z komfortowym przeswitem :foch:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWpakiet na bezdroza Twoim przyjacielem :zlosnik:,a na lato springi z rs-a ,tylko zmiany byly by upierdliwe :roll:
[ Dodano: Pią 05 Maj, 06 19:31 ]
Zamieszczone przez MisiekWAWale musisz wiedziec czeog chcesz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TommyLeeBioBogon, dzięki za namiary - ceny są miodzio.
We wtorek jadę po części dla znajomego... Jeżeli jesteś zainteresowany, to pisz.
W czwartek miałbyś je u siebie !
Pozdro.www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Bilstein B8 + sprezyny Eibach'a, jak dla mnie bedzie to najlepsze powiazanie sztywnego i komfortowego zawieszenia, ktore daje niesamowita przyjemnosc z jazdy oraz zachowania seryjnej wysokosci auta. Buda jesli zejdzie w dól, to max 10mm.
Uki zalozyl takie cos do siebie do Leona ALH i sam mowi, ze jesli sie obnizyl, to na tyle malo, ze sam nie widzi roznicy. A czym jest amorek B8 mowic chyba nie trzeba...
W Leonie tez jest problem z miekkkim zawiasem i nisko umieszczoną miską olejową, wiec jestem zdania, ze cos takiego sprawdzi sie w Octaviach bardzo dobrze.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KruPinBilstein B8 + sprezyny Eibach'a, jak dla mnie bedzie to najlepsze powiazanie sztywnego i komfortowego zawieszenia, ktore daje niesamowita przyjemnosc z jazdy oraz zachowania seryjnej wysokosci auta. Buda jesli zejdzie w dól, to max 10mm.
Uki zalozyl takie cos do siebie do Leona ALH i sam mowi, ze jesli sie obnizyl, to na tyle malo, ze sam nie widzi roznicy. A czym jest amorek B8 mowic chyba nie trzeba...
W Leonie tez jest problem z miekkkim zawiasem i nisko umieszczoną miską olejową, wiec jestem zdania, ze cos takiego sprawdzi sie w Octaviach bardzo dobrze.
[ Dodano: Sob 06 Maj, 06 15:21 ]
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez Tymontroszkę obniżają, jakieś -15 albo 20 :niewiemTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
A jakie masz zawieszenie ?
Zmęczona seria ?
Amorki umarły i jeździsz na sprężyniewww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Na seryjne amorki sporo
Kup minimum Kayaby gazowe i będziesz zadowolony 8)www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftsebo, A ile masz powietrza w kolkach, po 3,7 bara jak .... nie bede wytykal palcami :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftNa poprzecznych tez mi stuka i juz sie tym nie martwie, tak dziala tylna belka.,bo tyl jak pierd...e to tak jak by sie cos urwalo :lol:
Ale mi to az tak nie przeszkadza ,przy zamknietych szybach nie zauwazam praktycznie tego wogole
Komentarz
-
Komentarz